Marketing na društvenim mrežama tijekom koronavirusa

Marketing na društvenim mrežama tijekom koronavirusa

Diljem svijeta korona je drastično promijenila način na koji živimo. Iako se mjere sve više popuštaju još uvijek je bitno biti na oprezu, stoga mnoge tvrtke i pojedinci nastavljaju s radom od kuće i pokušavaju ostvariti što manje fizičkog kontakta s drugima. Upravo zbog toga korištenje interneta povećalo se diljem svijeta, a posebno korištenje društvenih mreža kao primarno sredstvo komunikacije. Marketing tijekom koronavirusa, osobito onaj usmjeren na društvene mreže, vrlo je moćan alat pomoću kojeg se možete približiti svojim klijentima.

Zašto oglašavati i objavljivati sadržaj na društvenim mrežama sada?

Prema nedavnom istraživanju Statista-e ljudi provode čak 44% više vremena na društvenim mrežama za vrijeme pandemije. Stoga je sada idealno vrijeme za stvaranje i objavljivanje sadržaja, te oglašavanje. Većina nas ionako već često kupuje stvari preko interneta, no sada je to osobito izraženo, stoga je bitno ostati uz svoje korisnike i pružiti im informacije. Osim toga, ljudi koji trenutno ne kupuju se vrlo vjerojatno informiraju o proizvodima i uslugama koje planiraju kupiti u budućnosti. Istraživanje Statista-e potvrđuje i anketa Flixed-a, koje je prikazano na slici ispod.

Praćenje vijesti prije i tijekom koronavirusa.

Pomoću objavljivanja sadržaja dajete do znanja svojim klijentima da ste još uvijek tu, te dodatno gradite svoj brend. Tako ćete ostati u sjećanju potencijalnih klijenata i vjerojatnije je da će izabrati upravo Vas umjesto Vaše konkurencije koja je odlučila ne objavljivati sadržaj. Taj sadržaj može biti zabavan, informativan, ali možete i dijeliti bitne informacije o trenutnom stanju u svijetu. Stoga je bitno da ne prestanete stvarati sadržaj jer Vam to dugoročno sigurno neće pomoći.

Oglašavanje je također jedan dio s kojim ne biste trebali prestati, osim ako uopće nemate budžeta. Naime, osobe koje se informiraju sada imaju veću šansu da prepoznaju Vaš brend i upoznaju s Vašim proizvodima ili uslugama. S druge strane, osobe koje su se odlučile za kupnju prisjetit će se upravo Vas ili će Vas kroz oglašavanje upoznati. Tako ćete se izdići iznad Vaše konkurencije koja je za vrijeme pandemije odlučila „nestati“ s interneta. Stoga, ako imate budžet za oglašavanje nemojte s njim prestati, već optimizirajte i prilagodite svoje kampanje.

Marketing tijekom koronavirusa – koji pristup odabrati?

Vjerojatno se pitate „Ok, shvaćam da je marketing tijekom koronavirusa još uvijek bitan, no kako da to napravim?“. Najvažnija stvar je staviti se u poziciju svojih klijenata ili kupaca i pomoći im da prebrode ova teška i neizvjesna vremena. Stoga, preporučujemo da izbjegavate agresivne prodajne oglase i objave.

Primjerice, možete objavljivati edukativne sadržaje i tako pružiti dodanu vrijednost. Uz to, možete se zahvaliti ljudima koji se bore i rade tijekom pandemije, ali također se zahvalite svojim klijentima i zaposlenicima i pružite im riječi ohrabrenja. Također, nemojte zaboraviti promijeniti informacije ako je to nužno, kao što je to na primjer skraćeno radno vrijeme. Objave također mogu biti smiješne, no ovdje je bitno obratiti pažnju na to da one ne budu neukusne. Pokažite svoju dobronamjernost i ljudi će Vas sigurno zapamtiti.

Zaključak

Marketing na društvenim mrežama u vrijeme koronavirusa pruža Vam priliku da pomognete svojim klijentima, ali i svojem poslovanju. Iako nam se svima budućnost čini neizvjesna, svi smo u ovome zajedno i moramo pokušati izvući najbolje iz trenutne situacije, stoga se nadamo da su Vam naši savjeti bili korisni. Ako još uvijek niste sigurni kako napraviti marketinšku strategiju ili Vam je potrebna pomoć oko oglašavanja i vođenja društvenih mreža, slobodno nas kontaktirajte, rado ćemo Vam pomoći.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *