Facebook oglašavanje: 6 najvećih pogrešaka i kako ih spriječiti
Već je dobro poznata stvar da u svijetu digitalnog marketinga, oglašavanje na društvenim mrežama je postalo nezaobilazan alat za promoviranja proizvoda i usluga. Upravo zato je pravilno Facebook oglašavanje važnije nego ikad.
Uz kvalitetan dizajn, dobro odrađen SEO, i prisutnost na društvenim mrežama, ovo je nezaobilazan dio digitalne reklame svakog poslovanja.
Ono će vam pomoći zadržati svoju prisutnost među postojećim fanovima i privući nove.
No, kako bi vaše usluge došle pred prave ljude, vrlo je važno imati pravu strategiju. To znači i znati izbjeći česte pogreške koje vas mogu koštati uspješnosti kampanje.
Imati dobar proizvod samo je prvi korak ka uspjehu. Da biste zaista iskoristili pun potencijal vašeg poslovanja, tajna je u pravilnom oglašavanju. U ovom blogu, istražit ćemo neke od najvećih grešaka u tom procesu, te vam otkriti kako ih na jednostavan način izbjeći.
Facebook oglašavanje: nedostatak targetiranja publike
Kao što smo već napomenuli, bez unaprijed pripremljene strategije oglašavanja, teško da ćete uspjeti ostvariti postavljene ciljeve. A osim toga – vrlo vjerojatno ćete i potrošiti znatno veću svotu novca nego što je bilo potrebno.
Nažalost, kad je u pitanju Facebook oglašavanje, ovo je česta greška koja vas može puno koštati.
Bez jasne slike vaših potencijalnih kupaca, možete računati na to da će vam oglasi završiti pred krivom publikom. A to znači i velik udarac za budžet.
Srećom, ovaj problem je vrlo lako ispraviti.
Svoju ciljanu publiku možete pronaći putem preciznog targetiranja na temelju:
• demografskih podataka
• lokacije
• njihovih interesa
• dobi, i sl.
Ovo je ključan korak koji će osigurati da se vaš oglas pojavi pred pravim ljudima.
Stoga, prije vaše sljedeće oglašivačke kampanje, odradite potrebno istraživanje. U tome vam mogu pomoći razni alati poput Audience Insights, uz koji ćete dobiti bolji uvid u podatke i ponašanje potencijalnih kupaca.
Kad saznate tko su oni, gdje žive, čime se bave, te koji su im interesi, bit ćete spremni na sljedeći korak.
Loš dizajn Facebook oglasa
Prva stvar koja će privući pažnju korisnika? Vizualni identitet samog oglasa.
Stoga, ako želite odraditi Facebook oglašavanje kako treba (a vjerujemo da je to slučaj), na ovo svakako trebate obratiti pozornost.
Sam izgled vašeg oglasa igra kritičnu ulogu u prvotnom privlačenju pažnje. Loš dizajn, neprikladne slike, te nečitki tekst u startu će odbiti vaše potencijalne kupce.
Stoga – investirajte u kvalitetan dizajn!
Imate razne alate na raspolaganju koji vam mogu pomoći kreirati privlačne i relevantne oglase. No, ako vam ni to ne zvuči obećavajuće, uvijek možete angažirati profesionalce kako biste bili sigurni u kvalitetu odrađenog posla.
Ono na što trebate paziti jest da su slike jednostavne i privlačne, a tekst čitljiv, jasan, i koncizan. Nemoguće je naglasiti važnost ovog koraka.
Dinamičan sadržaj koji privlači pažnju će uvelike poboljšati šansu za konverziju.
Stoga, pobrinite se da je dizajn oglasa interesantan, upadljiv, kvalitetan, i s gramatički ispravnim tekstom.
Odabrali ste pogrešan tip kampanje
Prije nego što krenete u izradu oglasa, dobro razmislite o krajnjem cilju kampanje.
To može biti:
• Brand awareness (kada samo želite privući pozornost krajnjeg korisnika)
• Lead generation (kada želite potaknuti korisnika da svoje podatke upiše u obrazac bez napuštanja Facebooka)
• Engagement (likeovi, komentari, dijeljenje objave)
• Konverzije (kada želite da se ciljana publika pretvori u potrošača)
Ovo su samo neke od brojnih mogućnosti koje Facebook nudi s obzirom na vaš krajnji cilj.
Odabir odgovarajućeg tipa kampanje može biti težak, ali je jednako toliko i bitan. Zašto? Jer uz sve moguće pogreške, ovu je možda čak i najlakše izbjeći. A svi znamo da za uspješno Facebook oglašavanje ništa ne treba prepustiti slučaju.
Ponekad vam se opcije mogu činiti presličnima i imati gotovo ista podešavanja, ali samo trebate dobro razmisliti o onome što želite postići.
Vjerujte nam – razlika će postati više nego jasna!
Recimo da vam je cilj povećati broj posjeta na webu. U tom slučaju, odabrat ćete ‘traffic’ tip kampanje. A ako, na primjer, želite povećati broj konverzija, birate ‘conversions’.
Zapamtite – odabir pogrešnog tipa kampanje gotovo će sigurno negativno utjecati na njezine rezultate. Zato je postavljanje jasnog cilja ključno. Samo na taj način će se vaš oglas prikazivati ciljanoj skupini koja će imati koristi od njega.
Fokusiranje na prodaju već u prvom Facebook oglasu
Znate li zlatno pravilo uspješne prodaje?
Nemojte odmah prodavati svoje usluge! Ovo može zvučati neobično i kontraproduktivno, ali zapravo itekako ima smisla!
Naime, poznato je da kupci nisu najveći fanovi nametljivog stava – bez obzira koliko je sjajan vaš proizvod ili usluga.
Činjenica je da će fokus na direktnu prodaju već u prvom oglasu vrlo izgledno rezultirati lošim rezultatima.
Stoga – nemojte odmah prodavati.
Umjesto toga, koristite razne tehnike i ideje kako biste pokušali privući kupca. Cilj je korak po korak ga zainteresirati za vaše usluge tako što ćete mu prvo pružiti neku vrijednost.
Neka vaš korisnik prvo uvidi kvalitetu vaših usluga naspram mogućih alternativa. Tek onda se možete fokusirati na prodaju.
S ovakvim pristupom kupnja će se temeljiti na pravoj vrijednosti, a rezultati neće izostati.
Stavili ste pogrešan link u oglas
Glavni cilj Facebook oglašavanja je privući korisnika da klikne na link koji ih vodi na vaš web, landing page, ili neku drugu destinaciju koja potiče na akciju.
Što znači, stavljanje pravilnog linka u oglas ključno je za uspjeh kampanje.
U slučaju da link nije ispravan i vodi na pogrešnu stranicu, to će nesumnjivo rezultirati gubitkom potencijalnih kupaca i samim time smanjiti učinkovitost kampanje.
Ono što nikako ne želite napraviti jest postaviti link na homepage, jer je to stranica bez jasne svrhe. Umjesto toga, koristite link stranice koja je jasno povezana s ciljem kampanje.
Na primjer, ako je cilj prodaja, neka link vodi na stranicu gdje se nalazi proizvod u pitanju.
Zadnje što želite je da se potencijalni kupac nađe ispred krive stranice gdje ne zna što se od njega traži. To će samo izazvati frustraciju i izgubit ćete mogućnost konverzije.
Dakle, odlučite se na koju akciju želite potaknuti krajnjeg potrošača i pobrinite se da ga link preusmjeri upravo na stranicu gdje je to moguće postići.
Neodgovarajući CTA (poziv na akciju)
Kad je u pitanju Facebook oglašavanje, greške se mogu zalomiti i najiskusnijim marketinškim profesionalcima. Na kraju krajeva – na greškama se uči.
Srećom, ovo je jedna od onih koje je nevjerojatno lako izbjeći.
Vjerujemo da ste i sami svjesni kako nedostatak primamljivog poziva na akciju može rezultirati slabim angažmanom korisnika.
Jer – ako ne kažete ljudima što točno želite da naprave nakon što im se prikaže vas oglas, kako očekivati konverziju?
Bez brige, i to se lako može riješiti.
Jednostavno se pobrinite da vaš oglas sadrži jasan, izravan i privlačan poziv na akciju koji će inspirirati korisnika da klikne.
Koristite CTA fraze u vidu aktivnih glaglskih oblika. Neke od mogućnosti su: “Kupi odmah”, “Saznaj više”, “Rezerviraj termin”, “Pretplati se na newsletter”, “Dodaj u košaricu”, i sl.
Ono što želite postići jest da vaši potencijalni kupci shvate kako im taj klik može pomoći da riješe problem ili postignu ono što žele. Bez trošenja vremena, komplikacija i napora.
Prepustite svoje Facebook oglašavanje u prave ruke!
Nadamo se da smo vam pružili jasniji uvid u Facebook oglašavanje te neke od najčešćih pogrešaka u istom, kako biste ih što lakše izbjegli u budućnosti.
Jer, budimo realni.
Oglašavanje putem društvenih mreža u današnje doba je neizostavan dio marketinške strategije svakog brenda koji drži do svog poslovanja.
Uz malo uloženog truda, rezultati neće izostati, posebno kada prepustite stvar u ruke stručnom timu. Stoga, ako se još niste usudili otisnuti u svijet Facebook oglašavanja i niste sigurni gdje početi, Specta agencija vam stoji na raspolaganju!
Javite nam se već danas i krenimo ostvarivati vaše ciljeve.