7 razloga zašto je marketing na društvenim mrežama nužan svakom poslovanju
Društvene mreže ubrzano postaju jedan od glavnih aspekta digitalnog marketinga, koji svojim brojnim prednostima pomažu raznim poslovanjima doseći milijune korisnika širom svijeta. U ovom ćemo tekstu objasniti zašto je upravo marketing na društvenim mrežama esencijalan za svako poslovanje.
Ako ne koristite društvene mreže, propuštate nevjerojatnu priliku da na brz, efikasan i profitabilan način, proširite svoj brend i dođete do novih korisnika.
Vaši se kupci nalaze online i prikupljaju informacije o svojoj sljedećoj kupnji upravo putem svojih omiljenih društvenih mreža.
Marketing na društvenim mrežama jedna je od najisplativijih, ako ne i najisplativija online marketinška strategija, stoga u nastavku navodimo 7 razloga zašto bi svako poslovanje trebalo ulagati u marketing na društvenim mrežama.
1. Povećanje svjesnosti o brendu
Društveni mediji su jedni od najprofitabilnijih marketinških platformi na kojima možete bez stresa graditi svoj poslovni brend i povećati svoju poslovnu vidljivost.
Za početak je potrebno postaviti svoj poslovni profil na društvenim mrežama i krenuti u interakciju i povezivanje sa vašom ciljnom skupinom, odnosno s ljudima s kojima dijelite iste interese kao i Vaše poslovanje. To su vaši potencijalni kupci.
Primjenjivanjem odgovarajuće strategije na društvenim mrežama pomoći će da značajno izgradite prepoznatljivost vašeg brenda.
Potrošivši samo nekoliko sati tjedno, više od 91% poduzetnika potvrdilo je da su njihovi napori u području marketinga na društvenim mrežama povećali vidljivost njihovog brenda i povećali korisničko iskustvo.
Najveće koristi poslovnih profila na društvenim mrežama osjetit ćete konstantnim objavljivanjem relevantnog sadržaja i komuniciranjem sa vašim kupcima, te na taj način doseći do šire publike u tren oka.
2. Isplativo
Uzimajući u obzir najučestalije strategije online oglašavanja, marketing na društvenim mrežama je zasigurno jedna od najisplativijih, ako ne i najisplativija oglašivačka strategija.
Registracija i izrada poslovnog profila potpuno je besplatno, no ukoliko se odlučite na plaćeno oglašavanje putem društvenih mreža (sponzorirane objave) uvijek počnite s malim iznosima kako bi znali što možete očekivati. Kvalitetna strategija oglašavanja vam može uštedjeti novce, a putem društvenih mreža je i uspjeh pojedinog oglašavanja vrlo jednostavno pratiti.
S obzirom da vam takva vrsta oglašavanja nudi brzi povrat na investiciju, ostati će vam više novaca za ulaganje u druge marketinške strategije ili segmente poslovanja.
3. Komunikacija s kupcima
Društvene mreže su idealan kanal za komunikaciju sa vašim kupcima ili korisnicima. Što više komunicirate sa vašim pratiteljima, veće šanse imate za postići veću prodaju. Uspostavite dvosmjernu komunikaciju sa vašom ciljnom publikom i dajte im do znanja da su njihove potrebe zadovoljene i njihovi interesi ispunjeni.
Štoviše, komunikacija sa vašim klijentima prilika je da pridobijete njihovu pažnju i prenesete poruku vašeg brenda. Na taj ćete način doseći sve veću publiku i pozicionirati se na tržištu bez puno problema.
4. Lojalnost kupaca
Kada ste prisutni na društvenim mrežama, svojim klijentima i kupcima olakšavate da vas pronađu i kontaktiraju vas.
Razvijanje lojalne baze klijenata jedan je od ciljeva svakog poslovanja. Društvene mreže vam itekako mogu pomoći u tome! Zadovoljstvo kupaca i lojalnost brendu često idu ruku pod ruku. To možete postići stalnom komunikacijom s klijentima i razvijanjem veze s njima.
Društvene mreže ne služe samo za uvođenje proizvoda i usluga na tržišt već su i vodeći promocijski kanal putem kojega možete graditi odnose s vašim kupcima i stvarati lojalnu bazu. Kupci, društvene mreže vide kao jednostavan način kako se povezati sa poduzećem.
5. Odnos s kupcima
Društvene mreže igraju značajnu ulogu u umrežavanju i svijetu komunikacija. Uz pomoć ovih platforma možete proširiti glas o vašem poslovanju i stvoriti prepoznatljiv brend u očima kupaca.
Posjetitelji vaših poslovnih profila cijenit će ukoliko na njihov komentar ne odgovorite nekakvim automatskim odgovorom, već modificiranim i personaliziranim odgovorom. To je samo jedan od način, koji zahtjeva malo vremena i truda, a vašim klijentima znači mnogo i stvara pozitivnu sliku o vašem brendu.
6. Svijest tržišta
Jedan od najboljih načina kako istražiti potrebe i želje vaših klijenata, uz direktno komuniciranje, jest osluškivanjem svijesti tržišta. Upravo je ta sposobnost društvenih mreža smatrana kao najvrijednijom prednošću u odnosu na ostale medije.
Promatrajući aktivnosti korisnika na vašem profilu možete vidjeti njihove interese i mišljenja koje zasigurno ne bi znali da niste imali profile na društvenim mrežama. Kao komplementarni alat pri istraživanju tržišta, društvene mreže vam mogu pomoći u dobivanju informacija i boljem razumijevanju vaše industrije.
Nakon početnog istraživanja tržišta, oglašavanje je moguće usmjeriti točno na ciljnu skupinu vašeg poslovanja, te pratiti učinak oglašivačke strategije.
7. Autoritet brenda
Za stvaranje snažnijeg poslovanja, lojalnost i zadovoljstvo kupaca igraju veliku ulogu, ali se zapravo sve svodi na komunikaciju.
Kada korisnici vide da vaše poduzeće objavljuje na društvenim mrežama, a posebice kada odgovara na njihove upite i objavljuje izvorni sadržaj, u njihovim umovima se stvara pozitivna slika o vašem poslovanju. Redovita interakcija s klijentima dokazuje da se vi i vaše poslovanje brinete o njima. Zadovoljni korisnici će tada na sebe preuzeti oglašavanje za vas, bez da to od njih tražite.
Dodatne prednosti društvenih mreža
Navest ćemo i neke od dodatnih prednosti korištenja društvenih mreža za vaše poslovanje.
a) Povećanje posjeta web stranici
Jedna od dodatnih prednosti društvenih mreža je da uz sve navedeno i povećava promet posjetitelja vaše internetske stranice. Dijeljenjem sadržaja na društvenim mrežama korisnicima dajete razlog da kliknu na vašu internetsku stranicu, ali i na taj način svih podsjećate da imate neki novi (ili stari) sadržaj na vašim internetskim stranicama.
Dijeljenjem na društvenim mrežama automatski servirate svim vašim pratiteljima novosti na vašim internetskim stranicama.
b) Poboljšano SEO rangiranje
Prisutnost na društvenim mrežama postalo je bitan čimbenik (neizostavan) pri rangiranju na internetskim tražilicama poput Google-a, Yahoo-a, itd.
S obzirom da se SEO zahtjevi konstantno mijenjaju, više nije dovoljno jednostavno optimizirati stranicu i redovito ažurirati svoj blog. Postalo je nužno dijeliti svoj sadržaj na društvenim mrežama jer na taj način poduzeća šalju signal tražilicama o valjanosti vašeg brenda, integritetu i konstantnosti.
Zaključak
Ne može se poreći da marketing na društvenim mrežama ima mnoge prednosti za mala i velika poduzeća. Uz kvalitetno strukturiranu marketinšku strategiju, originalan pristup i konstantno ulaganje vremena i truda, putem društvenih mreža možete povećati broj posjetitelja vaših web stranica, bolje se pozicionirati putem SEO-a, povećati lojalnost i zadovoljstvo kupaca i još mnogo toga.
Vaša konkurencija iz dana u dan sve više raste i povećava svoju prisutnost na društvenim mrežama. Nemojte dopustiti da vaši konkurenti preuzmu vaše klijente. Što ranije počnete, to ćete ranije vidjeti rast vašeg poslovanja. Ne čekajte, kontaktirajte nas i stvorit ćemo savršenu marketinšku strategiju za vas!
*Ključni pojmovi: marketing na društvenim mrežama, oglašavanje na društvenim mrežama, Facebook oglašavanje, Instagram oglašavanje