Community management: 5 razloga zašto vam treba
Što je to zapravo community management?
Community management označava online komunikaciju s fanovima ili followerima društvenih mreža okupljenih oko nekog brenda ili osobe. Online prisutnost bitnija je više no ikad prije, vjerojatno ćete se složiti s nama. Ako radite na svom osobnom brendu, brendu vaše tvrtke, uistinu je bitno imati profile na društvenim mrežama i znati njima upravljati.
Community management proces kvalitetnim čine pomno osmišljena i učinkovita komunikacija s ciljanom publikom i klijentima.
Ako ste već napravili profile i povremeno objavljujete na društvenim mrežama, ali nemate strategiju i ne komunicirate s publikom, nešto radite krivo! U nastavku teksta vam donosimo 5 razloga zašto vam za uspješno poslovanje treba COMMUNITY MANAGEMENT.
#1 Komuniciranje s članovima zajednice povećava povjerenje u vaš brend
Kad komunicirate sa svojom zajednicom, komentirate, sudjelujete u razgovorima, tad ona na vas ne gleda isključivo kao na još jedan proizvod nego kao na živu osobu. Svoju zajednicu ste dužni poznavati, znati kada spava, a kada se budi, koji joj je sadržaj koristan i zanimljiv. Povjerenje i stvaranje dugoročnog odnosa s publikom i klijentima, te svakodnevna prisutnost i sudjelovanje dovodi do novih kontakata i suradnji.
#2 Profesionalac u svojoj branši
Ako imate učinkovito osmišljenu strategiju na društvenim mrežama, znate što predstavljate, upoznati ste s trendovima u svojoj branši, publici prenosite to isto znanje i savjete. Vjerodostojnost i autentičnost su ključ uspješnosti u community managementu.
#3 Kvalitetan i nov sadržaj priča vašu priču
Redovno održavanje profila i kreiranje sadržaja za društvene mreže iziskuje veliki trud. Nijedna društvena mreža nije ista, stoga i sadržaj mora biti prilagođen. Informativan, razumljiv ciljanoj publici, jasan, edukativan. Sve navedeno čini jednu objavu, a ona mora biti u skladu s vašim vrijednostima i tvrtkom. Publika očekuje nove i korisne informacije, a vi ste im dužni pružiti očekivano. Briga o fanovima i priča koju pričate dugoročno daje mjerljive rezultate.
#4 Community management kao korisnička podrška
Ako ste ikad zvali teleoperatera, susreli ste se s osobom koja vas je vodila kroz razgovor, odgovorila na sva vaša pitanja i nedoumice, pomogla vam riješiti problem. Upravo to bitan je dio CM komunikacije. Svaki upit kojeg dobijete, a tiče se vaših usluga, proizvoda i cijena, potrebno je kvalitetno ispitati i dati pravu informaciju u što kraćem roku. Pravovremena povratna informacija vašem klijentu znači puno i on će ju znati prepoznati i uzvratiti vam.
#5 Mjerljivost rezultata
Rezultati svake akcije na internetu su mjerljivi, pa tako svoje vođenje društvenih mreža i rezultate možete pratiti iz mjeseca u mjesec. U rezultatima ćete saznati više o povećanju ili smanjenju broja fanova, kvaliteti svog sadržaja, upitima ili prodaji koju ste ostvarili. Mjesečni izvještaj poslužit će vam kao vodič za dalje.
Ako ste dosad mislili kako community management nije bitan dio vašeg poslovanja, nakon ovog teksta vjerojatno razmišljate kako od silnog posla još raditi i to? U svojoj tvrtki nemate community managera? Tu uskačemo mi! Brzi smo, profesionalni i obožavamo svoj posao. Cilj nam je pomoći vam svojim znanjem i savjetima, te poboljšati vaše poslovanje. Javite nam se za sve informacije, a naš cjenik možete pogledati ovdje.