Atraktivniji Instagram profil: donosimo 5 savjeta
Atraktivniji Instagram profil ključan je u rastu i razvitku vašeg brenda. Ako imate profil tvrtke ili vaš osobni, sigurno ste svjesni broja njegovih korisnika. Ova popularna društvena mreža prešla je milijun korisnika samo u Hrvatskoj.
Atraktivniji Instagram profil: kako do njega?
Radeći konzultacije, došli smo do zaključka kako se često ponavljaju jednake stvari, pa smo odlučili sažeti neke od ključnih savjeta za atraktivniji Instagram profil. Dat ćemo vam savjete koje možete početi primjenjivati odmah nakon čitanja.
Ako primijenite ovih 5 savjeta može doći do “posljedica”: povećanje broja pratitelja, fanova, potencijalnih kupaca i suradnji!
“Build it, and they will come” only works in the movies. Social Media is a “build it, nurture it, engage them, and they may come and stay.” – Seth Godin
#1 Link u opisu profila
Često osobe koje još uvijek nemaju svoj web ovaj dio ostavljaju praznim. Vrijeme je da se to promijeni! Jako je važno iskoristiti ovo polje. Možete staviti link na Facebook page, Youtube kanal, članak .. Klikabilni linkovi rijetki su na Instagramu, a dat će vrijednost vašim fanovima ili followerima.
Kako postaviti link? Odite na početnu poziciju vašeg profila i kliknite Edit profile. U polje naziva Website postavite svoj link i gotovo!
#2 Tekst u opisu profila
Ovaj prostor često je nedovoljno iskorišten i mnogi ne znaju što bi tu napisali, pa ostave prazno. Drugi pak napišu jako puno toga i zbune posjetitelje. Kad profil koristite u poslovne svrhe, takav treba biti i opis profila. On je prvi susret potencijalnog followera s vama. Dobar dojam možete ostaviti kroz natuknice (objasnite čime se bavite) ili to opisati u jednoj rečenici. Kratko i razumljivo.
#3 Korištenje ključnih hashtagova
Atraktivnost Instagram profila postići ćete i ključnim hashtagovima. Oni su neizostavan dio ove mreže. Najčešća greška pri postavljanju je korištenje onih najpopularnijih kao što su #love #nature. Oni imaju preko milijun objava. Kad netko pregledava objave pod tim hashtagom, svaki minut joj izleti nova. Šansa da će netko uočiti baš vašu je nikakva ili minimalna. Ako ste profil s do 10.000 pratitelja, bazirajte se na hashtagove do 100.000 objava.
#4 Izgled profila
Postavljate li objave strateški ili ad hoc? Jesu li pravilno pozicionirane i odgovaraju li dimenzijama Instagramu? Nekolicina ljudi zbog nedostatka vremena i strategije, ne razmišlja o vizualnom dijelu profila. Square format je jedini adekvatan. Svoje objave možete kreirati u Canvi koja već ima predloške za sve društvene mreže.
#5 Instagram Story i Reels
Instagram Story odličan je dodatak ove društvene mreže. U vrlo kratkom vremenu moguće je na kreativan način predstaviti usluge i proizvode, a pomoću Reelsa snimiti kratka, zabavna i interaktivna videa. Video marketing je jedan od rastućih marketinških trendova i u par minuta možete napraviti jako puno za svoj brend.
Nadamo se da će vam ovi savjeti pomoći u poboljšanju vašeg Instagram profila, a ako pak nemate vremena ni volje baviti se njime, javljamo se na dužnost. Obožavamo društvene mreže i sve što one donose, te ćemo vam rado pomoći. Javiti se možete OVDJE. ?