Svaki poduzetnik treba znati ove podatke o društvenim mrežama [Infografika]
Društvene mreže su postale neizostavan dio naših života – htjeli mi to priznati ili ne. Čak 76% korisnika Facebooka provjerava svoju naslovnu stranicu svakoga dana. To samo pokazuje koliko društvene mreže utječu na nas i na naše živote. No, kada govorimo o poslovanju i poslovnom svijetu, društvene mreže mogu biti vrlo moćan marketinški kanal (ako ne i najmoćniji) kojim možemo doći do brojne publike. U ovom tekstu donosimo Vam 6 najbitnijih podataka koje svaki poduzetnik treba znati o društvenim mrežama.
Od 2004. godine društvene mreže rastu nevjerojatnim tempom, a danas se ne može poreći da su one glavni izvor novosti i informacija. Za poduzetnike pružaju mnoge mogućnosti – od komunikacije s kupcima i pružanja podrške, preko građenja brenda, pa sve do boljeg pozicioniranja na tržištu i dolaska do novih kupaca ili klijenta. No, isplati li se ulagati u marketing na društvenim mrežama u 2019. godini?
Sve ovisi o vrsti Vašeg poslovanja i ciljevima koje želite postići. Glavna prednost društvenih mreža jest to što su vrlo snažan marketinški kanal koji ne zahtjeva veliko ulaganje, pa tako omogućuju i najmanjim poduzetnicima da budu vidljivi. Ono što svakako zahtjevaju jest vrijeme i trud. Vrijeme kojeg malo poduzetnika ima, a kako bi marketing na društvenim mrežama bio uspješan, potrebno je biti konstantno vidljiv.
Donosimo infografiku o 6 glavnih podataka koje svaki poduzetnik treba znati o društvenim mrežama, kako bi donio odluku gdje graditi svoju marketinšku strategiju, ovisno o njegovom poslovanju i ciljevima. Ako se odlučite graditi marketinšku strategiju na društvenim mrežama, ne zaboravite pročitati kako odabrati pravu društvenu mrežu za Vaše poslovanje.